بانکداری اسلامی چیست؟

آغاز بانکداری اسلامی به دغدغه یکی از کشورهای غرب در مورد رواج گسترده بانکداری ربوی بر می گردد که در نتیجه آن شهید محمدباقر صدر در این باره تحقیقات جامعی بعمل آورد. علت طرح موضوع هم این بود که مسلمانان استقبال چندانی از تودیع پول در بانکداری ربوی نداشتند و سرمایه های خود را به طور معمول در این بانک ها سپرده گذاری نمی کردند. شهید صدر دو بحث در ایجاد بانکداری غیرربوی بیان داشت : اول اینکه در اساس و به طور پایه ای ، بانکداری چگونه اسلامی می شود، و دوم اینکه چه کنیم تا در صورت عدم تغییر وضع موجود، نوعی بانکداری رواج یابد که لااقل شبهه ربوی نداشته باشد، یعنی از اساس و بنیان، بانکداری اسلامی مطرح نشود که با مشی حکومت مطابق نباشد، بلکه به گونه ای باشد که بتوان با حفظ شیوه بانکداری متعارف فعلی (ربوی
اطلاعات بیشتر

جستجوی کار

آژانس تبلیغاتی پارسه طی 10 سال فعالیت مستمر و مفید در زمینه های مشاوره، اجرای کمپین های تبلیغاتی، تحقیق بازار و شناسایی بازارهای هدف برای مشتریان خود در زمینه فروش و ارائه خدمات آنان همواره با دو معضل در بخش‌های ارائه‌دهنده سرویس و گیرنده سرویس روبرو بوده است و بر آن شد تا با ارائه راهکاری این معضلات را برطرف نماید. لذا این آژانس در قالب همکاری با شرکت بارمان پارسه امرتات با توجه به شرایط اقتصادی و فرهنگی کشور و با در نظر گرفتن پایین بودن قدرت خرید اقشار مختلف در جامعه و همچنین اثر مستقیم این امر بر کسب و کار اصناف فعال کشور، تیم اقتصادی شرکت بارمان پارسه امرتات و آژانس تبلیغاتی پارسه طرحی را جهت ارتقاء کسب و کار و همچنین بالا بردن قدرت خرید افراد به مرحله اجرا رسانیده است.
اطلاعات بیشتر

اپلیکیشن بی پی کارت

اطلاع رسانی کلیه پذیرندگان و مراکز طرف قرارداد شبکه بی پی کارت در سراسر کشور به روش های گوناگونی نظیر اطراف من، جست و جو، دسته بندی و ... در اپلیکیشن بی پی کارت، آن هم در دو نسخه اندروید و آی او اس صورت پذیرفته و روشهای گوناگون دستیابی به اطلاعات پذیرندگان در این اپلیکیشن وجود دارد. همچنین اطلاعات کامل مراکز نظیر نام، نشانی، اطلاعات تماس، قابلیت مسیر یابی ، توضیحات خدمات و محصولات، درصد تخفیف و یا تعداد اقساط و سایر اطلاعات مورد نیاز در صفحات اختصاصی پذیرندگان به نمایش گذاشته شده است.
اطلاعات بیشتر

پشتیبانی

پشتیبانی کارت های صادر شده توسط شرکت بارمان پارسه امرتات به صورت کامل توسط این شرکت انجام می پذیرد. در صورت بروز هر نوع مشکل برای کارت صادر شده با شماره های تماس درج شده در بخش ارتباط با ما تماس حاصل فرمایید. همچنین پشتیبانی بخش تخفیف کارت های عضو شده در شبکه تخفیف که توسط سایر بانک ها صادر گردیده اند در این شرکت صورت می پذیرد.
اطلاعات بیشتر

نحوه عضویت

برای عضویت در شبکه تخفیف کشوری بی پی کارت ، کافیست در صفحه اصلی وب سایت، به قسمت عضویت در شبکه تخفیف وارد شده و مراحل ثبت نام را تکمیل فرمایید. پس از تکمیل مراحل ثبت نام یک پیامک حاوی اعلام عضویت به شماره موبایل درج شده ارسال می گردد. از این پس می توانید در کلیه مراکز طرف قرارداد شبکه کشوری بی پی کارت در سراسر کشور، با انجام تراکنش بر روی دسگاه کارتخوان شرکت پرداخت الکترونیک سداد ( بانک ملی ایران )از تخفیفات و امتیازات اعلام شده در صفحه پذیرنده بهره مند شوید.
اطلاعات بیشتر

مزایای عضویت در شبکه کشوری بی پی کارت

مزایای عضویت در شبکه تخفیف بی پی کارت اعضای شبکه کشوری بی پی کارت پس از تبدیل کارت بانکی عضو شتاب خود به کارت VIPدر سامانه بی پی کارت از قابلیت Discounted Transaction به صورت اتوماتیک بهره مند می گردند ، این قابلیت شماره 16 رقمی کارت بانکی را به عنوان کد مشتری ویژه، به واسطه سامانه شاپرک به پایانه های فروشگاهی بانکی طرف قرارداد بی پی کارت معرفی و ثبت می نماید. از این پس تراکنش های مالی با کارت بانکی ثبت شده در شبکه بی پی کارت، با هر رقم ریالی و بدون محدودیت زمان و یا مکان در پایانه های فروشگاهی (pos) متعلق به بانک ملّی ایران ( سداد ) در مراکز طرف قرارداد بی پی کارت به صورت خودکار شامل پرداخت 40 تا 90 درصد کل مبلغ خواهد شد. • پس انداز خودکار آنی پس از هر خرید ( صرفه جویی در خرید ها )
اطلاعات بیشتر

پایگاه دانشی

شتاب شتاب صورت مخفف عبارت شبکه تبادل اطلاعات بین بانکی و نام شبکه بانکداری الکترونیک فراگیر در ایران است. شتاب در سال ۱۳۸۱ از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ایجاد شد تا شبکه‌ای یکپارچه برای پرداخت بانک‌ها به یکدیگر و زمینه‌ای برای انجام مبادلات بین بانکی در قالب الکترونیکی فراهم کند. حالا تمام بانک‌های کشور در شبکه شتاب حضور دارند. عملیات تحت پوشش شتاب دامنه وسیعی از مبادلات را در بر می‌گیرد، از قبیل برداشت وجه نقد، خرید الکترونیکی، انتقال وجه، پرداخت قبوض و مانده‌گیری. در حال حاضر این عملیات از طریق ابزارهای مختلفی نظیر خودپرداز، کارتخوان، خودپرداز شعب، اینترنت، تلفن همراه و کیوسک انجام می‌گیرد. شاپرک شاپرک صورت مخفف عبارت «شبکه الکترونیکی پرداخت کارت» و نام شبکه‌ای است که به منظور سا
اطلاعات بیشتر

مسئولیت اجتماعی

مفهوم مسئولیت اجتماعی سازمان یا ( CSR( corporate social responsibility شامل موضوعاتی مرتبط با رفتار سازمان در محیط اجتماعی بوده و فراتر از قلمروهای صرفا اقتصادی است که سازمان ها به طور سنتی با آنها در ارتباط هستند. وقتی زمینه ای را در نظر می گیریم که به طور خاص اقتصادی نیست، کسب و کار ها با مجموعه ای از حقوق و مسئولیت های مرتبط با جامعه ای که آن ها را در بر گرفته است، روبرو می شوند که به آن ها اجازه نمی دهد تا تنها بروی مدیریت اقتصادی به منظور دستیابی به اهداف خود تمرکز نمایند. می توان مفهوم مسئولیت اجتماعی سازمان را به رویکرد فوق اضافه کرد.این مفهوم اهداف گسترده تری را در بر می گیرد که شامل جنبه های اجتماعی ، اقتصادی هستند.این مفهوم فراتر از بدست آوردن سود اقتصادی تنها استو بهبود رفاه جامع
اطلاعات بیشتر

مستندات و مجوزها

دریافت مجوز ( بازاریابی و پشتیبانی کارت های بانکی و دستگاه های کاتخوان، تولید یا شخصی سازی کارت های چند منظوره بانکی متصل به حساب های بانکی بانکی دارای مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا ، ایجاد شبکه تخفیف و اعتباری و باشگاه مشتریان ) از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران. مجوز صدور کارتهای چند منظوره بانکی، راه اندازی شبکه تخفیفی و اعتباری و امتیازی بانک ملّی مجوز راه اندازی شبکه تخفیف شرکت پرداخت الکترونیک سداد مجوز صدور بیمه نامه اعتباری با شرکت سهامی بیمه ما اخذ تاییدیه طرح بی پی کارت از اداره بازاریابی بانک ملّی ایران ابلاغیه معرفی شرکت همکار بانک ملی ایران از اداره بازاریابی بانک ملی ایران به اداره کل روش ها جهت ابلاغ به ادارات امور شعب استان ها مجوز استفاده از سامانه اعتبارسنجی تحت نظارت بانک مرکز
اطلاعات بیشتر

معرفی کنسرسیوم

برطرف کردن شکاف توسعه ای میان ایران و کشور های موفق و جبران عقب ماندگی ها هموراه دغدغه بوده و شدت و شتاب تحولات نیز به گونه ای است که جبران عقب ماندگی ها ، تلاش را برای بدست آوردن نقش بهتر با گذشت زمان مشکل تر می کند ، از این رو در خرداد ماه سال 1393 با تشکیل یک تیم زمان برای تحقیق و تحلیل روابط مشتریان اولین قدم های خود را برداشت و پس از گذشت 440 روز طرحی با ابعاد و فرآیند های مشخص تدوین و پس از اخذ تاییدیه ها و مجوزات در آبان ماه سال 1395 کنسرسیوم پارسه متولد شد . اعضای این کنسرسیوم ، متشکل از شرکت بارمان پارسه امرتات ، کانون آگهی و تبلیغات پارسه و شرکت دانش بنیان بیلیم افزار نوین آینده می باشد که با بیش از یک دهه فعالیت در حوزه های مدیریت ، فناوری اطلاعات ، بازرگانی و تبلیغات ، دستاورد ه
اطلاعات بیشتر

محصولات و خدمات کنسرسیوم پارسه

شبکه پذیرندگان فروشگاهی به وسعت 245.000 متر مربع متشکل از هزاران واحد صنفی در زمینه خدمات پزشکی ، تفریحی و رفاهی ، خرید کالا ، مجموعه های خدماتی و فروشگاه های زنجیره ای که تماما به صورت کامل و مستند احراز هویت شده اند و دارای مجوز فعالیت از نهاد مربوطه خود می باشند و به منظور ارائه خدمات و محصولات با کیفیت به اعضای عضو شده در شبکه توسط سامانه های الکترونیک مورد ارزیابی دائمی قرار می گیرند. با در نظر گرفتن گستردگی مراکز و تعداد اعضای این شبکه که روزانه نیز در حال افزایش می باشند ، این ارزیابی با ثبت لحظه ای هر خرید به همراه مستندات شامل میزان خرید انجام شده و محل انجام تراکنش و با بکارگیری نظرات خریدار و فروشنده توسط اتوماسیون داخلی و مرکز تماس بی پی کارت صورت می پذیرد. محصولات اتوماسیونی و ا
اطلاعات بیشتر

آموزش استفاده از پنل کاربری ویژه پذیرندگان شبکه کشوری بی پی کارت

آموزش استفاده از پنل کاربری ویژه پذیرندگان شبکه کشوری بی پی کارت
اطلاعات بیشتر

مزایای راه اندازی باشگاه مشتریان (Loyalty Program)

هدف اصلی نرم افزار باشگاه مشتریان بی پی کارت و یا برنامه های وفاداری نظیر آن در صفحه پذیرندگان شبکه بی پی کارت، ایجاد رابطه ای دوطرفه با مشتری است، در تعریف انواع روش بازاریابی، از تبلیغات به عنوان یک مونولوگ یاد می شود، ارتباطی یکطرفه که فقط پیام شما را به گوش مخاطبان احتمالی می رساند، اما در سیستم های مشتری مداری و برنامه های وفاداری مانند باشگاه مشتریان بی پی کارت، این ارتباط به یک دیالوگ تبدیل می شود. به این معنا که مشتری در تعامل با کسب و کار شما قرار می گیرد و احساس می کند نظرات او نیز برای شما دارای اهمیت است، همچنین در یک باشگاه مشتریان حرفه ای مشتری کاملا درک میکند که شما قدردان وفاداری او هستید و برای مشتریان وفادار خود منافع بیشتری را در نظر گرفته اید.
اطلاعات بیشتر

شرایط و قوانین اخذ نمایندگی

در صورت دارا بودن شرايط ذيل متقاضي نمايندگي با در دست داشتن اصل و کپي شناسنامه در تهران به مديريت امور شعب و نمايندگان مراجعه کرده و نسبت به تکميل فرم مربوطه اقدام مي نمايند.
اطلاعات بیشتر

اطلاعات تماس

آدرس: هفت تیر ، خیابان دکتر مفتح ، کوچه شایگان ، پلاک 1 ، طبقه 3 ، واحد 5 88303957 - 88860554 - 88319515 - 88316848 - 88328380 info@bpcard.ir دپارتمان مدیریت 09123456789 ، manager@bpcard.ir شنبه ها تا چهارشنبه ها از 8 تا 16 سوالات عمومی 02188316848 ، info@bpcard.ir شنبه ها تا چهارشنبه ها از 9 تا 18
اطلاعات بیشتر

جزئیات شبکه و عضویت به عنوان پذیرنده

در این طرح با بررسی نیازهای پرسنل سازمان ها، ارگان ها و نهادهای مختلف دولتی شامل هزینه های خوراک پوشاک، بهداشت و درمان و تفریحی و رفاحی می باشد، این گروه با تحقیقات میدانی مراکزی را در همه زمینه های مذکور که هم راستا با رنج درآمدی و نیاز پرسنل محترم دولتی می باشد گلچین نموده و با بررسی جغرافیایی شهر این مراکز را در تمامی مناطق شهر انتخاب کرده است، تا دسترسی آسان و نزدیک به محل زندگی این افراد نیز در نظر گرفته شود.
اطلاعات بیشتر

چشم انداز

پس از گذشت دو سال هر خانواده ایرانی یک کارت اعتباری بی پی کارت دارد و نمایندگی های فعال این شرکت در همه مراکز استان ها با انجام وظایف منظم خود استان مورد نمایندگی را مدیریت می کنند ، واگزاری این کارت های اعتباری موجب پایین آمدن نرخ تورم و رونق به کسب و کار پذیرندگان این طرح گردیده و همچنین کلیه خانوار های عضو این شبکه با برنامه پرداختی اعتباری ، نیاز های پیش آمده را بر طرف می نمایند و فشار روانی در مواقع ضروری از روی سرپرست خانوار به این واسطه برداشته شده است .
اطلاعات بیشتر

تندیس ها ودستاوردها

تقدیر نامه ها و گواهی نامه ها
اطلاعات بیشتر

تاریخچه فعالیت

شرکت بارمان پارسه امرتات با اخذ تاییدیه از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به شماره 191903/97 و درج آن در اساس نامه شرکت و به عنوان شرکت همکار بانک ملی به شماره قرارداد 119/10/9925 با استعانت از پروردگار متعال در بخش مدیریت پرداخت الکترونیک، مابین شرکت ها و سازمان هاي دولتی و خصوصی کشور پیشتاز بوده و کامل ترین سوئیچbanking Core را با لایه هاي نامحدود ایجاد نموده و توسعه داده است. با توجه به اهداف نظام ج.ا.ا و چشم انداز 1400 و با درنظر گرفتن حرکت در راستاي دولت الکترونیک، همچنین با عنایت به نیاز پرسنل خدوم سازمان هاي دولتی کشور به خدمات بهتر و سریعتر، نیاز به روزآمد شدن و همگام شدن با تغییرات مثبت بیشتر از پیش خودنمایی می نماید.
اطلاعات بیشتر

قوانین و مقررات شبکه کشوری بی پی کارت

قوانین پذیرندگی پذیرنده گرامی شبکه کشوری بی پی کارت بر اساس الزامات ستاد مرکزی شرکت بارمان پارسه امرتات ، هر پذیرنده ای باید تمام مقرراتی که در ذیل آمده را مطالعه و با آگاهی کامل نسبت به آن ها ، قرارداد پذیرندگی را امضا کند و نسبت به اجرای تمام مفاد متعهد باشد . عدم رعایت هر یک از موارد ، تخلف و جرم محسوب می شود و شرکت بارمان پارسه امرتات بر اساس آیین نامه عضویت پذیرندگان مجاز به ارائه خدمت به پذیرندگان متخلف نیستند . از شما برای مطالعه این مقررات و کمک به ترویج فرهنگ صحیح استفاده از ابزار های پرداخت تشکر می نماییم . تعهدات عمومی 1 – پذیرنده مجاز به دریافت مبلغی به عنوان هزینه کارمزد پرداخت از دارنده کارت تخفیف ، اعتباری و یا امتیازی نیست . 2 – پذیرنده متعهد است چنانچه وجهی اضافی یا اشتباه
اطلاعات بیشتر

شرکت بارمان پارسه امرتات مدیریت کنسرسیوم پارسه و صاحب امتیاز شبکه بی پی کارت با اخذ مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با همکاری با بزرگترین بانک جهان اسلام ( بانک ملی ایران ) با هدف بالابردن قدرت خرید در اقشار مختلف جامعه و همچنین رونق بخشیدن به کسب و کار های کوچک و بزرگ ، با تاسیس شعب در سراسر کشور گام های محکمی در مردمی کردن اقتصاد برداشته است و در حال فعالیت و خدمت رسانی می باشد



پیوند های شبکه بی پی کارت

جشنواره های بی پی کارت مسئولیت اجتماعی قوانین و مقررات سوالات متداول پایگاه دانشی شعب کشوری

پیوند ها

بانک ملی ایران شرکت پرداخت الکترونیک سداد شرکت پشتیبانی افزار های رایانه ای سداد (پارس) شرکت بیمه ما

پیوند های عمومی

پایگاه اطلاع رسانی دولت مرکز ارتباط مردمی ریاست جمهوری (سامد) پلیس فتا آشنایی با بانکداری اسلامی سایر پیوندهای مرتبط

شرکت های کنسرسیوم پارسه

شرکت بارمان پارسه امرتات کانون آگهی و تبلیغات پارسه شرکت دانش بنیان بیلیم افزار نوین آینده

عضویت در خبرنامه

برای دریافت آخرین مطالب و اخبار ایمیل خود را وارد کنید

دانلود اپلیکیشن

برای دریافت لینک دانلود شماره موبایل خود را وارد کنید



 لوگو ساماندهی بارمان پارسه امرتات

تمام حقوق سایت برای بارمان پارسه امرتات محفوظ است 2015-2019