پذیرندگان

کارت تخفیف

کارت اعتباری

بارمان پارسه امرتات

گروه پارسه متشکل از شرکت بارمان پارسه امرتات ، کانون آگهی و تبلیغات پارسه و شرکت دانش بنیان بیلیم افزار نوین آینده می باشد .

بارمان پارسه امرتاتشرکت بارمان پارسه امرتات را می توان به عنوان هسته اصلی گروه پارسه معرفی نمود ، شرکت بارمان پارسه امرتات با استعانت از پروردگار متعال بیش از یک دهه است که در زمینه مشاوره ، و اجرای کمپین های تبلیغاتی ، تحقیق بازار و شناسایی بازار های هدف و همچنین مدیریت پرداخت الکترونیک ، ما بین شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی کشور پیشتاز بوده و کامل ترین زیر ساخت های پرداخت نقدی و غیر نقدی را با لایه های نامحدود ایجاد نموده است و با توجه به اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و چشم انداز 1400 و با در نظر گرفتن حرکت در راستای دولت الکترونیک ، همچنین با عنایت به نیاز پرسنل خدوم سازمان های دولتی کشور به خدمات بهتر و سریعتر ، نیاز به روز آمد شدن و همگام شدن با تغییرات مثبت بیشتر از پیش خود نمایی می نماید ، از این رو بنا بر برآورد های ابتدایی از نیاز های خدمات الکترونیک بخش رفاهی سازمان ها و ارگان های دولتی ، ضمن اشاره گذرا به ساماندهی اتوماسیون شرکت بارمان پارسه امرتات و توضیح بخش هایی از خدمات قابل ارائه ، شرکت بارمان پارسه امرتات ، اقدام به طراحی و ایجاد و توسعه شبکه ای با عنوان بی پی کارت در سراسر کشور نموده است .

شركت شرکت بارمان پارسه امرتات در زمينه صدور كارتهاي چندمنظوره و ايجاد شبكه تخفيف در قالب پوزهاي بانك ملي اقدام به فعال سازي طرح كارت بي پي كارت با تأييد كتبي شماره 022438/01/9925/96/ص مورخ 18/04/1396 از اداره كل بازاريابي و ابلاغ رسمي اداره امور روش ها به كليه شعبات بانك ملي به شماره 43141/1/0017/96/د مورخ 20/04/1396 نموده است .

همچنین با امضا توافق نامه حفظ اسرار تجاری و اطلاعات محرمانه و اختصاصی (   nda) با شرکت پرداخت الکترونیک سداد به شماره 14082/د/330/95 مورخ 10/12/1395 در خصوص فعال سازی شبکه تخفیف اقدام نموده است .

خلاصه

این شرکت بسته ای از خدمات پرداخت الکترونیک برای سازمان ها و ارگان های کشور آماده و به اجرا رسانیده است ، که توانایی مدیریت و برنامه ریزی و انتفاعات مالی نوینی را برای این سازمان ها و ارگان ها فراهم آورده است .

پیشنهاد مشخص این شرکت برای سازمان ها (( عابر کارت چند منظوره بی پی کارت )) با جیب و لایه های مختلف و خدمات پرسنلی ، خرید با تخفیفات ویژه ، خدمات سازمانی ، خدمات مالی ، خدمات رده بندی و احصاء مهارت و تخصص ، خدمات تردد و استفاده از خدمات این کارت برای ایجاد تعاونی های مصرف و خدمات قرض الحسنه اعتبار ، اتنخابات الکترونیک و ... می باشد ، این کارت کارتی تمام بانکی و شاپرکی است که می تواند درآمد های مستقیم و غیر مستقیم مالی و مدیریتی را برای ذینفعان فراهم آورد .

 بارمان پارسه امرتات

اهداف bpcard

 

گسترش ارائه خدمات نوین الکترونیک از طریق کارت های اعتباری و امتیازی در سطح کشور

توسعه شبکه فروشگاهی برای پوشش نیاز های کالایی و خدماتی مشتریان

ارائه خدمات برتر در حوزه مدیریت پرداخت الکترونیک

 

طرح های جاری

 

ایجاد بستر مناسب کلیه خدمات مشتری مداری از طریق فناوری های نوین در زمینه کارت های الکترونیک

توسعه همکاری با مراکز و سازمان های مختلف جهت ارائه خدمات تجارت بانکداری الکترونیک

توسعه خدمات الکترونیک از طریق کارت هوشمند

ارائه خدمات کارت اعتباری

ارائه خدمات کارت امتیازی و وفادار

توسعه شبکه اعتباری امتیازی فروشگاهی در سراسر کشور

ارائه خدمات باشگاه مشتریان وفادر

ارائه خدمات کارت کمک هزینه سازمانی

ارائه خدمات هواداری ورزشی

 

هدف 

 

هدف از ایجاد خدمات با کارت های الکترونیکی مسلما منفعت دو سویه عرضه کنندگان و مصرف کنندگان است ، که این یک ارتباط برد برد است .

 

محصولات bpcard

بن کارت سازمانی

تعاون کارت

لویالیتی کارت / هایپر کارت

چین کارت (chain card)

کارت هواداری ورزشی

دانش کارت دانشگاهی

دانش کارت دانش آموزی

کارت بیمه ( تکمیل درمان و باشگاه مشتریان )

کارت صندوق های قرض الحسنه

بسیج کارت 

 

 

خدمات کارت

کارت هاي پیش پرداخت

کارتهای پیش پرداخت، از دسته کارتهایی هستند که دارنده آن می توانند پس از پرداخت وجه؛ از مبلغ واریز شده در آن استفاده کند، پرداخت )شارژ( معمولاً به صورت حواله، دستی و یا آنلاین توسط کارتهای بانکی انجام می شود.  در  برخی موارد پس از شارژ کارت، می توان به میزانی بیش از مبلغ شارژ، خرید کرد.  بدین وسیله مشتریان تشویق به پیش خرید اجناس خواهند شد و با این عملکرد قبل از فروش واقعی اجناس/ خدمات می توانیم وجه آن را دریافت نمائیم.  به این صورت مدیریت تخفیف و جمع آوری نقدینگی به صورت کاملاً مدیریت شده و الکترونیکی ایجاد شده است.  این روش را می توان در سایر انواع کارتها نیز فعال کرد و با ترکیب آنها، منافع بیشتری ایجاد کرد.  دو نوع معروف کارتهای پیش پرداخت:  کارت هدیه و بن کارتها هستند که در خیلی از بنگاههای اقتصادی استفاده می شوند.

کارتهای پیش پرداخت با چنین تعاریفی در مراکزی که شما تعیین می نمائید معمولاً منافع مشترکی برای استفاده کنندگان فراهم میکند که توجیه اقتصادی چنین طرح هایی را همیشه ممکن می سازد. شرکت بارمان پارسه امرتات در این زمینه تجارب مفیدی دارد که می تواند شما را در طرح پیش رویتان یاری نماید.

 

برای ایجاد و داشتن کارت های پیش پرداخت اختصاصی، جهت جلوگیری از هر گونه سوء استفاده های احتمالی مسلماً همیشه تضامینی باید وجود داشته باشد که سلامت آن را تضمین نماید.

بن کارتها 

بن کارت ها اغلب در سازمانها، شرکتها و نهادها توزیع می شوند.  بن کارت توسط هر فروشگاهی می تواند عرضه شود.  ولی لازم است که نیازهای پرسنل و یا مشتریان آن سازمان، شرکت و یا نهاد را برآورده کند. اکثر بن کارت ها به صورت عمده واگذار می شوند، بنابراین مشتریان نهایی معمولاً ناشناخته خواهند بود.  معمولاً باید ترفندهایی برای شناسایی مشتریان نهایی در نظر گرفته شود که اطلاعات آنها از دست نرود و بتوان بعداً برای ارتباط دو سویه با تمامی آنها برنامه ریزی کرد.

بن کارت برای فروش یکجا به سازمانی استفاده میشود که هدفش خرید ارزانتر و عمده است.  بنابراین معمولاً بن کارت با مبالغی کمتر از مبلغ اسمی آنها واگذار می شوند.  ولی در نهایت برای فروشنده کالا و یا خدمات سودآور خواهد بود زیرا قبل از فروش، مبالغ کالا و یا خدمات خود را دریافت کرده است.

 

بن کارتها برای سازمانهایی که خریدهای هدف گذاری شده دارند نیز مورد استفاده قرار می گیرد.  به این مفهوم که سازمانی که هدف تخصیص منابع معینی برای استفاده های مشخصی را دارد از بن کارت استفاده میکند.  مثلاً سازمانی که میخواهد به پرسنل خود 20 هزار تومان هزینه خدمات ورزشی و یا 100 هزار تومان هزینه ناهار بدهد، از بن کارت استفاده میکند.  بن کارتی با 20 هزار تومان فقط قابل استفاده برای خدمات ورزشی و 100 هزار تومان قابل استفاده فقط برای تغذیه و ناهار در ماه.  بدین ترتیب کارتی با چندین نوع اعتبار مختلف تعریف می شود و هزینه های مشخصی را فقط برای منابع معینی استفاده میکنند.

کارت هاي هدیه

کارتهای هدیه معمولاً در فروشگاه ها در اختیار خریدارانی قرار می گیرد که هدفشان هدیه دادن به شخصی دیگری است. این کارت ها اکثراً در مراسم خاص و یا به صورت کلی، با مبالغ ثابت و یا متغییر در اختیار مشتریان قرار میگیرد.

 

کارت های هدیه عموماً با هدف جمع آوری نقدینگی و همچنین تبلیغ در اختیار مشتریان قرار می گیرد.  این نوع کارت ها معمولاً با اشکال مختلف برای سلایق مختلف و یا برای مناسبت های مختلف آماده میشوند.  برای ایجاد انگیزه نزد مشتریان، در برخی موارد این کارت ها بیش از میزانی که شارژ می شوند مبلغ خواهند داشت (اضافه شارژ) و یا در هنگام خرید علاوه بر خرید به میزان شارژ شده در کارت، هدیه ای نیز در اختیار دارنده آن قرار میگیرد، اینجاست که معنی کارت هدیه بیشتر خودنمائی می کند.

کارت های هدیه اساساً برای افرادی در نظر گرفته می شود که هدفشان هدیه دادن آن به فرد دیگری است که شاید خیلی از سلیقه و نیازهای او اطلاع ندارند.  معمولاً تمام مبلغ این کارت ها باید از فروشگاه مورد نظر خرید گردد و وجه باقیمانده در کارت قابل استرداد نخواهد بود.  نحوه طراحی و بسته بندی زیبا در کارتهای هدیه بسیار حائز اهمیت است.

 

اتفاق خوشایند هنگامی رخ میدهد که این کارت ها تنها یکبار استفاده نشوند.  میتوان با ترفندهایی مشتری را به استفاده چندباره از آنها تشویق نمود و اطلاعات مشتری نهایی را نیز جمع آوری کرد، نکته ای که در این سیستم کمتر مورد اهمیت قرار می گیرد.  در صورت نیاز به چنین سیستم و کارتی، مسلماً گروه متخصصین بارمان پارسه امرتات می تواند شما را در این مسیر کمک نماید.

کارت هاي اعتباري

بارمان پارسه امرتات

کارت های اعتباری به کارتهایی گفته می شود که دارای اعتبار قابل استفاده در مجموعه هایی است که شما تعیین می کنید. دارندگان آن می توانند بر اساس اعتبار موجود در آن، خرید کرده و یا از خدمات استفاده کنند و بر اساس صورتحساب پول آن را پرداخت نمایند.

چگونگی پرداخت صورت حساب کارت های اعتباری بر اساس تصمیمی که صادر کننده آن می گیرد تنظیم می شود و می توان به طرق مختلف آن را تعریف نمود.  مثلاً در سازمان ها و نهادها به صورت کسر از حقوق و در سایر موارد بنابر تصمیم اعتبار دهنده.

سیستم کارت های اعتباری ما قابلیت مدیریت چندین اعتبار به صورت مجزا در یک کارت را دارد، هر اعتبار به صورت مجزا مدیریت شده و فقط قابل استفاده در مکانی است که شما معین می نمائید. حتی اعتبارات با تعاریف مشخصی می توانند به یکدیگر تبدیل شوند.  با این قابلیت، مدیریت کلیه اعتبارات در یک بستر به سادگی و با تنوع قابل قبولی امکان پذیر است. حتی می توان اعتبارات را در مراکز مختلف پذیرنده / فروشگاهها به صورت متفاوت تعریف و خرج نمود.  به عنوان مثال در هر مرکز پذیرش کارت، تخفیف معینی را ایجاد و اعمال نمود که کارت را ارزشمندتر نماید.

 

تخصص  شرکت بارمان پارسه امرتات در این زمینه است، پس اگر تصمیم به اجرای سیستم مدیریت اعتبارات در یک بستر را دارید، بدون شک ما می توانیم بهترین راهنمای شما باشیم.

کارت هاي امتیازي 

بارمان پارسه امرتات

کارت های امتیازی به کارت هایی گفته می شود که بر اساس خرید مشتری به وی امتیاز تعلق می گیرد.  در این روش معمولاً تخفیف جائی نداشته و به مشتری بر اساس میزان / زمان خرید و یا نوع اشتراک امتیازهای مختلفی داده می شود.

در برخی موارد از تخفیف و امتیاز به صورت ترکیبی استفاده میکنند.  این روش معمولاً در شروع استفاده از کارت های امتیازی استفاده میشود تا مشتریان با امتیاز و مفهوم آن آشنا شوند.  عملکرد درست آن است که به مرور تخفیف را حذف و به سوی فقط امتیاز پیش رفت.  استفاده از تخفیف همراه با امتیاز در برخی از موارد در ایران توسط این گروه پایه گذاری شد

و برای بومی سازی فرهنگ امتیازی در ایران موثر نیز واقع شده است. البته خیلی از بنگاه های اقتصادی نیازی به این روش نداشته و می توانند از ابتدا به صورت امتیازی عمل نمایند.

معمولاً پس از کسب امتیاز، این امتیاز یا قابل تبدیل به محصولات تعیین شده و یا قابل تبدیل به اعتبار قابل استفاده در همان مجموعه و یا سایر مجموعه ها خواهد بود.  در اغلب موارد با جمع کردن امتیازات و تبدیل یکباره آن به اعتبار، می توان از اعتبار و مزایای بیشتری استفاده نمود .

امتیازات در تمامی موارد مطابق جدولی به کالا و یا اعتبار تبدیل می شوند که به آن جدول لویالتی نیز گفته می شود.

این جداول بر اساس ضرایب مشخصی امتیاز را به اعتبار و یا کالا تبدیل می کنند.  عملکرد این جداول می تواند به صورت دستی و یا اتوماتیک باشند.

کارتهای امتیازی همانند کارتهای اعتبار/ نقدی از امنیت برخوردار و دارای رمز استفاده هستند.  این کارتها اکثراً برای وفادار سازی مشتریان به مجموعه ها استفاده می شوند برای همین به آنها کارت وفاداری نیز گفته می شود.

این کارتها در اصل برای اجرای برنامه وفاداري مورد استفاده قرار می گیرد.  لذا علاوه بر خواص امتیازی باید دارای خواص دیگر نیز باشند که معمولاً برای هر مجموعه ای متفاوت خواهد بود.  به عنوان نمونه با داشتن این نوع کارتها می توان در جشنواره های خرید از مزایای بیشتر استفاده کرد و یا از خدمات ویژه بهره برد.  مسلماً با استفاده از تجارب و تخصص ما، شرکت بارمان پارسه امرتات در ایجاد چنین ارزشهای افزوده ای برای هر مجموعه ای پیشنهادات مفیدی خواهد داشت.

خدمات پشتیبانی

برای استفاده از کلیه امکانات این گروه نیاز به بخش پشتیبانی توانمندی است که بر اساس درخواست مشتریان، این بخش شکل گرفته و به مرور تکمیل تر شده است.

سرویس 24/7 (  24ساعته در 7روز هفته) این گروه بر مبنا ارتباط آنلاین / ایمیل، همواره پاسخگوی مشتریان خود است و در  مشکلات، همراه همیشگی آنهاست . چنین سرویسی اساساً برای حوزه خدمات پرداخت جزء نیازهای اساسی بوده و به عنوان عضو جدانشدنی آن تلقی می شود.

 بارمان پارسه امرتات

خدمات مشاوره اي 

راه اندازی و استفاده از خدمات کارت و به دنبال آن موفقیت در اهداف ترسیم شده، مستلزم اطلاع از چگونگی اجرا و برنامه

های پیوسته ای است که گروه ما با تجارب خود می تواند در ابتدا و طول اجرای پروژه یاری رسان شما باشد.

استفاده از کارت، تنها به عنوان ابزاری جهت رسیدن به اهداف میان مدت و دراز مدت مجموعه ها مفهوم دارد.  به طور مثال استفاده از خدمات کارتهای امتیازی (وفاداری) برای نیل به هدف مشتری مداری، فروش بیشتر و وفادارسازی مشتریان انجام می پذیرد.  بنابراین چگونگی اجرا همیشه مهمتر از وجود چنین سیستمی خواهد بود.  ویا در مورد استفاده از کارت های

 

 اعتباری معمولاً هر مجموعه ای اهدافی نظیر جمع آوری نقدینگی، فروش بیشتر و به دنبال آن سود بیشتر مد نظر دارد و برای رسیدن به چنین اهدافی مسلماً باید حساب شده و طبق برنامه پیش رفت.

 

از آنجائی که شرکت بارمان پارسه امرتات تجارب فراوانی دراجرای چنین پروژه هایی دارد، همواره در کنار مشتریان خود قرار داشته و با ایده های جدید و پویای خود، در جهت نیل به اهداف آنها گام برمی دارد.  چگونگی اجرا و همچنین روش کار، جزء مهمتری از وجود ابزار به حساب می آید.  ما مدعی هستیم در این مورد متخصص هستیم و همواره در جهت به موفقیت رساندن پروژه شما گام برداشته و راهنمای شما خواهیم بود.

برنامه وفاداري 

بارمان پارسه امرتات

(Loyalty program) برنامه وفاداری به یک سیاست رفتاری با مشتریان در راستای وفادار سازی آنها به هر مجموعه ای گفته می شود.  اصولاً در تمام دنیا، شرکتها و یا برندهایی معتبر از این برنامه/ روش برای مشتریان خود استفاده می کنند. اساس برنامه وفاداری بر مبنای اعطاء خدمات/ اعتبار ویا امتیاز به مشتریان در ازاء خرید آنها شکل گرفته است.

در برنامه وفاداری سعی می شود هدایا، جوایز و اعتباراتی به مشتری داده شود که هر چه بیشتر خرید کند منافع بیشتری داشته باشد.  تقریباً اولین استفاده کنندگان از این روش برای وفاداری مشتریان، خطوط هواپیمایی بوده اند، آنها به ازای پرواز

و مسافت پروازی بیشتر، به مشتریانشان امتیاز بیشتری میدهند و امتیاز بیشتر مساوی با خدمات و هدایای بیشتری است.

در این روش ضمن ذخیره اطلاعات مشتری، بر اساس فروش خدمات و یا کالا به وی اعتبار / امتیازی داده می شود که می تواند از آن در خرید بعدی استفاده کند و یا به یکباره با جمع کردن آن اعتبارات/ امتیازات از خدمات و یا خرید رایگان بهره

مند شود.  این رفتار در کنار شکل گیری باشگاه مشتریان و سنجش و نگاه به رفتار مشتریان و مدیریت آنها، برنامه وفاداری

گفته می شود.  اولین قدم برای ایجاد یک برنامه وفاداری جمع آوری بانک اطلاعاتی مشتریان، سپس استفاده از رفتار خرید مشتریان و اهدای جوائز و یا اعتبار متناسب با خرید شان از مجموعه شماست.

برای چنین عملکردی نیاز به یک بستر برای ضبط رفتار مشتریان و ثبت اطلاعات مشتریان است. شرکت بارمان پارسه امرتات مفتخر است که چنین بستری را ایجاد نموده است.  هر مجموعه ای بنابر نیاز می تواند به صورت مستقل از این بستر برای مقاصد خود استفاده نماید.  با پیوند این بستر به منایع اطلاع رسانی نظیر پیام کوتاه و ایمیل، اطلاع رسانی خودکار و تشویقی در راستای نیل به اهداف برنامه وفاداری ایجاد می شود. با استفاده ازاین امکان هر مجموعه ای می توانند برای ایجاد ارتباطی دو سویه با مشتریان خود از وجود آن بهره برده و بخش مهمی از مدیریت ارتباط مشتریان(CRM) را ایجاد نمایند

اولین قدم برای ارتباط با مشتری، گرفتن اطلاعات فردی و مشخصات وی است و چه بهانه ای بهتر از استفاده از خدمات اعتباری/ امتیازی با استفاده از برنامه وفاداری !  با مدیریت رفتار مشتریان به راحتی می توانید واحد خدمات مشتریان را شکل

داده و به افزایش فروش و به طبع آن سود بیشتر برسید.  همانطور که می دانیم در مجموعه های تجاری، 80 درصد فروش متعلق به 20 درصد مشتریان است که آنها هم مشتریان دائمی و وفادار هر مجموعه ای هستند.  بنابراین با افزایش مشتریان

وفادار و خرید آنها بیش از پیش، خواهید توانست حتی در شرایط اقتصادی نامناسب به فروش خود امیدوار بوده و سود خود را تضمین نمائید.

ایجاد باشگاه مشتریان 

استفاده از برنامه وفاداری و ثبت اطلاعات مشتریان منجر به ایجاد گروهی از مشتریان خواهد شد که در یک بانک اطلاعاتی استقرار یافته و میتوان برای آنها برنامه ریزی مدون انجام داد. اینجاست که باشگاه مشتریان شکل خواهد گرفت.

 اصولاً ایجاد باشگاه به مفهوم گردآمدن گروهی از افراد در یک تشکل منسجم است. باشگاه مشتریان برای تامین نیازها و ایجاد منافع بیشتر مشتریان شکل میگیرد.  گردآمدن مشتریان در یک تشکل می تواند ارزش مشتریان را بیشتر نموده و حس وفاداری آنها را به مجموعه ها بیشتر کند.  معمولاً باشگاه های مشتریان باید هدفمند باشند و برنامه های منظم و پیوسته ای برای آنها تعریف شود.  مسلماً افرادی که از یک مجموعه خاص خرید کرده اند اولین وجه اشتراکشان مشتری بودن آنهاست، ولی باید بتوان پس از جمع آوری اطلاعات آنها، از سلایق، علاقه مندی و درخواست های آنها اطلاع یافت و بدین شکل اهداف مجموعه های تجاری را با استفاده از این اطلاعات گسترش داد.  تولیدات، خدمات و سایر فعالیتهای هر مجموعه تجاری باید با استفاده از اطلاعاتی که از این بخش بدست میاید، توسعه یافته و در راستای آن گام بردارد تا موفق باشد.

شاید فلسفه ایجاد باشگاه مشتریان تنها موارد فوق نباشد ولی مهم ترین هدف آن ایجاد ارتباط دو سویه با مشتریان است.

مسلماً راضی بودن اعضای باشگاه مشتریان وابسته به عمل کرد آن است.  بنابراین همیشه باید باشگاه مشتریانی که با استفاده از کارت های وفاداری شکل می گیرد با استفاده از اطلاعات جمع آوری شده آینده را ترسیم کند و از نقطه نظرات اعضاء بهره ببرد.

باشگاه مشتریان پس از شکل گیری باید تفاوتی بین افرادی که عضو این باشگاه هستند و دیگر مشتریان قائل شود.

بنابراین توجه داشته باشیم که هر فردی که از مجموعه ما خرید می کند لزوماً نباید عضو باشگاه شود. حضور داوطلبانه و ایجاد حداقل های شرایط عضویت، یکی از مهمترین سیاست های اجرای باشگاه مشتریان است.  زیرا داشتن اعضای فراوان نشانگر موفق بودن باشگاه نیست.  بلکه باید اعضای باشگاه، فعال-  آگاه و از اینکه عضو باشگاه مشتریان هستند خرسند باشند. البته پس از مدتی می توان اعضا باشگاه را نیز به دسته های مختلف تفکیک کرد تا برای اعضای فعال تر خدمات بهتری فراهم کرد.  باشگاه مشتریان همزمان با بزرگتر شدن باید دسته بندی قابل قبولی بین اعضا ایجاد کرده و خدمات را برای هر دسته تعریف نماید. ایجاد گروه مشتریان خیلی مهم (VIP) می تواند پس از شکل گیری اولیه باشگاه مشتریان و بررسی رفتار مشتریان، انجام پذیرد.

در خیلی از باشگاه ها از همان ابتدا، مشتریان را به دسته های مختلفی تفکیک میکنند و برنامه و خدمات خاصی برای هر گروه از آنها دارند.  این تفکیک معمولاً به میزان خرید مشتری و جایگاه او بر میگردد.  ایجاد اشتراک اولیه، نقره ای، طلائی و پلاتینیوم بر اساس همین نگاه شکل میگیرد.  مسلماً تفکیک مشتریان می تواند با نگاه های متفاوتی بسته به هر تجارت پایه گذاری شود.  در اجرای چنین عمل کردی مسلماً ما همیشه در کنار شما خواهیم بود تا یاری رسان شما برای رسیدن به اهدافتان باشیم.  زیرا موفقیت شما، موفقیت ما نیز محسوب می شود.

مسلماً همانگونه که قبلاً نیز ذکر شد، چگونگی راهبری باشگاه مشتریان بسیار پراهمیت تر از داشتن چنین تشکلی است . شرکت بارمان پارسه امرتات با استفاده از تجارب فراوان خود می تواند شما را در ترسیم نقشه راه، یاری نماید.  اگر باشگاهی ایجاد شود و خدمات متناسب و وابسته به مشتریان ایجاد نشود، از اهداف ایجاد چنین باشگاه هایی فاصله خواهیم گرفت.  ما می توانیم تضمین کنیم که اگر درست و با برنامه پیش بروید به فروش بیشتر و سود فراوان تر دست خواهید یافت.

مدیریت ارتباط با مشتري

بارمان پارسه امرتات

(Customer Relationship Management) مدیریت ارتباط مشتریان یکی از اصول اولیه مشتری مداری است. در اغلب بنگاه های اقتصادی بزرگ و کوچک که نگاه درستی به مشتریان خود دارند از یک سیستم نرم افزاری جهت این کار استفاده می کنند.  اصولاً ارتباط با مشتریان باید در چارچوب تعریف شده و معینی شکل بگیرد تا بتواند گزارشهای متنوعی را در اختیار مدیران قرار دهد.  با ارتباطی دو سویه می توانیم ضعف های مجموعه را مشخص کرده و در جهت رضایت مندی مشتریان واقعی گام برداریم.  کاری که نتیجه آن فروش بیشتر و سود بیشتر خواهد بود.

 

پایه ایجاد "مدیریت ارتباط با مشتری" در ذخیره اطلاعات مشتریان، رفتار مشتریان و عملکرد ما با هر مشتری شکل میگیرد. ایجاد سیستمی هدف دار در جهت ضبط این اطلاعات و تحلیل این اطلاعات می تواند به هر مجموعه ای کمک کند که رفتار با مشتریان خود زیر نظر داشته و با آنها به صورت استاندارد و ازپیش تعریف شده برخورد کنند.  چنین سیستم هایی در راستای احترام به مشتری و ایجاد مشتری وفادار و در نهایت "مشتری طرفدار"  که مهمترین نوع مشتری هست، گام برمیدارد. چنین مدیریتی معمولاً با استفاده از ابزارهای نرم افزاری و سخت افزاری مختلف شکل میگیرد. مرکز تماس، ذخیره اطلاعات تماس و پیگیری، نظرسنجی، ارتباط دوسویه بامشتری و برنامه وفاداری، چند آیتم مهم سیستم "مدیریت ارتباط مشتریان" به شمار میاید.

 

به نظر کارشناسان ما، این بخش، یکی از بخش های مدیریت ارتباط مشتریان، برنامه وفاداری (Loyalty program) است که به آن کمک شایانی می کند ولی به یاد داشته باشیم که "برنامه وفاداری"  به تنهایی یک سیستم مدیریت ارتباط مشتری نیست.  شرکت بارمان پارسه امرتات می تواند در این راه همواره شما را یاری نماید.

 

برنامه وفاداري فروشگاه هاي زنجیره اي

برنامه وفاداري

این سیستم مدیریت توسعۀ فرآیند وفاداری در فروشگاه های زنجیرهای است.  یک سیستم با نام تجاری شما که توسط خدمات شرکت بارمان پارسه امرتات ارائه می شود.

ویژگی های اصلی توسعۀ وفاداری فروشگاه ها کدامند؟

نخستین مراحل گسترش وفاداری مشتریان یقیناً در فروشگاه ها شکل می گیرد، ثبت اطلاعات  مشتریان و خرید آنان، شیوۀ شناخته شده ای برای شناسایی و وفاداری هر مشتری است و در فعالیت های تجاری، در سطح وسیعی کاربرد دارد، روشهای وفاداری در فروشگاه های زنجیره ای، مکانیزه شده است، شیوه های به کارگرفته شده برای اجرای فرآیند وفاداری در فروشگاه ها، مانند شیوه های مورد استفاده در سایر فعالیت های بازرگانی است، با این حال یکی از ویژگی های گسترش وفاداری در زمینۀ فروشگاههای زنجیرهای این است که این امر اغلب به یک نقطۀ فروش واحد مربوط می شود.  فروش کالا یا خدمات به مشتری محدود است و پیاده سازی فرآیند وفاداری می تواند به یک مجموعه واحد منحصر گردد.

انواع کارت؟

کارتهای هدیه:  این کارتها به صورت کارت های پیش پرداخت هستند و می تواند در مقابل پرداخت وجه شارژ شوند و قابلیت خرید از مجموعه فروشگاهی را داشته باشند.  معمولاً کارتهای هدیه قابلیت افزایش توان خرید را دارند، مثلاً مشتریان به ازای دریافت کارت هدیهای به مبلغ 100هزار تومان قابلیت خرید 110 هزار تومان را دارند، این کارتهای هدیه می توانند مشمول

اجناس خاصی گردند که مجموعه مشخص میکند و یا شامل تمامی اجناس فروشگاه گردند.

کارتهای وفاداری/ امتیازی:  این کارت در ابتدا و پس از خرید مشتری به وی تسلیم میشود و امتیاز خرید وی در آن ثبت میشود و از روز بعد به محض اینکه امتیازات وی قابل تبدیل به واحدهای مشخصی (مثلاً ده هزار ریالی) باشد، به اعتبار قابل استفاده در مجموعه فروشگاهی تبدیل شده و مشتری میتواند از آن برای تهیه کالا استفاده نماید. این کارت ها میتوانند به صورت گروه های متفاوت با سطوح مختلف امتیاز طراحی و اجرا گردند، مانند کارت های عادی، نقره ای، طلائی و ... که هر یک دارای خواص متفاوتی هستند.

 

کارتهای اعتباری:  برای مشتریان خاص و دارای اعتبار نزد فروشگاه میتوان کارت های اعتباری در نظر گرفت. این مشتریان بعد از خرید و طی سررسیدهای مشخص وجوه خریداری شده را پرداخت می نمایند، سیستم ما می تواند برای هرکارت، اعتبار مختلفی را در نظر گرفته و در سررسیدهای مشخص صورتحساب صادر و وجوه خریداری شده و دریافت شده را مدیریت نماید.

عملکرد کارتهای امتیازی/ وفاداری چگونه است؟

کارت امتیازی به مشتری به صورت رایگان و یا در مقابل دریافت وجه داده می شود.

مشتری فرم مربوطه را پر می کند تا اطلاعات لازم برای عضویت مشتری جمع آوری گردد. این اطلاعات بعداً توسط اپراتورهای سیستم وارد بانک اطلاعاتی مربوطه خواهد شد.

کارت پلاستیکی مغناطیسی به مشتری تحویل داده می شود و از این پس هر بار خرید او ثبت میگردد.

به هر کارت یک شماره واحد تعلق می گیرد و اولین خرید او هم در آن ثبت میگردد.

امتیازات/ تخفیفات مربوطه بر حسب دفعات خرید یا میزان کل خرید، به مشتری تعلق می گیرد و در کارت او ثبت می شود، مشتری از امتیازات کسب کرده و جوایز احتمالی، از طریق پنل کارت و همچنین واحد خدمات مشتریان مطلع می گردد، مشتری در صورت استفاده از تمام یا بخشی از امتیازات خود، می تواند اعتبار کسب کند و به میزان اعتبارش خرید کند. همچنین مشتریان می توانند در صندوق های فروشی که مجهز به سیستم کارتخوان کارت های خود هستند، موجودی خود را در هر زمان کنترل کنند.

خریدهای بعدی مشتری از محل امتیازات کسب شده در صندوق های مشخص شده ای، امکان پذیر است و مشتریان معمولاً توسط این صندوق ها بدون صف میتوانند خریدهای خود را انجام دهند.

چرا و چگونه؟

برنامه وفاداری راه حل کاملی است که برای فروشگاه های زنجیره ای داخل و خارج از کشور کارایی دارد، این برنامه یک راه کار است که به همراه مدیر/ سرپرست برنامه قادر است وظایف متنوعی را انجام دهد.

این برنامه به محض نصب شدن توسط تیم ما، قابلیت بهره برداری می یابد و می تواند امور مدیریتی گوناگون را کنترل و نظارت کند:  ثبت عضویت جدید، گردش هر کارت، تنظیم و مانیتور کردن صدور کارت، دسترسی به صفحات مخصوص مشتری و غیره. چون این برنامه با نام تجاری شما ارائه می شود، یک ارتباط متقابل ما با شماست و برای کاربر نهایی، ما نا آشنا باقی خواهیم ماند.  برای بدست آوردن برنامه وفاداری ما، نیازی نیست نرم افزار اصلی را بخرید یا امکانات IT آن را تهیه کنید، برنامه وفاداری بر اساس  تعداد اعضاء و کارمزد و هزینه ی اولیه تنظیمات نرم افزاری خاص برای صادر کننده (مشتری کلان مانند فروشگاه های زنجیره ای) واگذار می شود.  این برنامه کلیۀ تحولات ماهانه یا خرید هر عضو جدید را به ساده ترین شکل ممکن ثبت می کند، گروه ما می تواند به هنگام پیاده سازی برنامۀ شما و به حداکثر رساندن کارآیی مدیریتی برنامۀ موجود، به عنوان یک پشتیبان فنی به کار آید، ما امکانات وفاداری را در اختیار شما قرار می دهیم که قبلاً اجرا شده اند و دارای مشکلات اجرایی نخواهد بود و می شود ظرف یک هفته آن را عملیاتی نمود.

ثبت خرید

موفقیت برنامۀ وفاداری تا حد بسیار زیادی به صحت و کیفیت اطلاعاتی بستگی دارد که از فروشگاه ها جمع آوری و ثبت می شود.

راحتی و قابلیت اطمینان ثبت و انتقال اطلاعات در سیستم، معیار موفقیت یک برنامه و کاهش هزینه های مدیریتی است:

 

ثبت به وسیلۀ واحد خدمات مشتریان و دستگاه   EFT-POS

ما پیشنهاد می کنیم واحد خدمات مشتریان، استفاده از کارت وفاداری را ثبت کند، مشتری پس از خرید از صندوق، برگه مربوط به خرید خود را نزد واحد خدمات مشتریان برده و پرسنل آن با مهر نمودن فاکتور خرید مشتری، اطلاعات مربوط به خرید را به وسیله دستگاه های EFT-POS همانند دستگاه های بانکی ثبت می کنند ترمینال های POSروشی است که از دیرباز در فروشگاه ها برای ثبت اطلاعات وفاداری مورد استفاده قرار می گرفته است، ترمینال POSکه برای دریافت وجوه نقد از  طریق کارت بانکی به کار می رود، در اینجا می تواند به نرم افزاری مجهز شود که برای خواندن نوار مغناطیسی کارت وفاداری به کار می آید، سپس اطلاعات از طریق آن انتقال می یابد. ساده و یکنواختی سیستم و حفظ آن در کل شبکه، تمرکز واحد جمع آوری داده ها در فروشگاه یا در سطح دفتر مرکزی و غیره از مزایای بهره برداری از این روش است. دستگاه

دو عدد قبص صادر میکند که یکی به مشتری و دیگری نزد واحد خدمات مشتریان خواهد ماند تا بتوان در موقع لازم کنترل های لازم را نیز انجام داد.  درست در همان لحظه ای که جنس توسط مشتری خریداری می شود، اطلاعات خرید بلافاصله

توسط این واحد ثبت می شود، سپس اطلاعات لازم به سیستم مدیریت مرکزی ارسال می شود و در پایگاه داده های اصلی ثبت می گردد.

ثبت اینترنتی

برخی فروشگاه ها این امکان را دارند تا اطلاعات را بلافاصله از طریق اینترنت در پایگاه داده ها ثبت و ذخیره کنند، سیستم ما قادر است به وسیله اینترنت نیز اطلاعات خرید مشتریان را ثبت نماید، برای این منظور لازم است یک PC در محل مشخص به طور دائمی به اینترنت وصل باشد، بدین ترتیب کارت وفاداری مجهز به نوار مغناطیسی است که به راحتی توسط کارت خوانی که به کیبورد کامپیوتر وصل است، خوانده می شود و هر بار استفاده از کارت، مستقیماً در پایگاه داد ه های اصلی ثبت می شود.

ثبت دستی عملیات

از آنجائی که ثبت و استفاده از عملیات کارت های وفاداری -برای وفدار ساختن مشتری حداقل نیاز به زمان 24 ساعته برای تبدیل امتیاز به اعتبار دارد، میتوان اطلاعات خرید مشتریان را نیز ابتدا به صورت دستی ثبت نمود و بعداً توسط اینترنت اطلاعات آنها را ثبت نمود و عملاً تفاوتی برای بهره برداری مشتریان نخواهد داشت.

پایگاه داده هاي عضویت

پایگاه داده های عضویت، قلب هر برنامۀ وفاداری است.  این پایگاه داد ه ها برای رفع نیازهای ویژۀ برنامۀ وفاداری، طراحی شده است.  فهرست کارهای اصلی که توسط برنامه وفاداری ما انجام می شوند، در زیر آمده است.  گروه کارت های بی پی کارت می تواند با کمک تیم خود و شما وظایف هر روزۀ زیر را انجام دهد و یا آن را برای نظارت، به یک مدیر در زنجیرۀ شما واگذار کند.

ثبت اطلاعات عضویت

مشتریان برای عضویت، فرم های مربوطه (اینترنتی یا کاغذی) را پر کنند:

برای درخواست هایی که روی فرم کاغذی پر شده اند، اعمال مدیریت شامل خواندن و ذخیرۀ موارد دریافتی، کپی گرفتن از درخواست ها، و غیره انجام می شود.

به محض این که مشتری فرم را در محل فروشگاه پر کرد، می توان یک کارت مغناطیسی به او تحویل داد.  این کارت را می توان فوراً استفاده کرد و شمارۀ آن در فرمی که توسط مشتری جدید پر شده است، درج کرد.

 

فرم های اینترنتی به صورت خودکار اطلاعات را در پایگاه داده ها ثبت می کند.  به محض ورود اعضاء با  شماره کارتی که هنوز اطلاعات آن وارد نشده است، فعال شده و اطلاعات وی را می پرسد و در بانک اطلاعاتی درج می کند.

واردکردن جزئیات

این صفحه که در اختیار اپراتور مشخص شده در سیستم است و برای ثبت اطلاعات انفرادی طراحی شده است.

برای مثال:

آدرس، نام و نام خانوادگی،

سایر آدرس ها (محل کار و ... )

فکس، ،e-mail ، تلفن

وضعیت شغلی  (کار آزاد، تبلیغات ،VIP ، غیره )

 

شرح

تاریخ تولد

محل خرید

دفعات خرید

مکان توزیع و فروشگاه مربوطه (مدیریت بهبود در صدور کارت)

حرفۀ دارندۀ کارت (طبقه بندی برای رتبه بندی بر مبنای جایگاه حرفه ای-  اجتماعی)

اطلاعات مدیریتی

برنامه وفاداری ما علاوه بر اطلاعات دریافتی در لحظۀ افتتاح حساب مشتری، اطلاعات دیگری را به پایگاه داده ها اضافه می کند:

تاریخ ورود به برنامه،

تاریخ صدور کارت،

وضعیت کارت:  معلق، صادرشده، غیرفعال، فسخ شده، و باطل.

درجۀ کارت:  آیا درجۀ کارت (نقره ای، طلایی، پلاتین و غیره) در برنامه منظور شده است،

تمام فعالیت ها در حساب مشتری، درج می شود:  تاریخ، نوع فعالیت و پذیرنده آن، حضور احتمالی در لیست سیاه و غیره.

کارت ها

برنامه های وفاداری در فروشگاه ها باعث می شود که اعضاء، صاحب کارت مغناطیسی شوند.  این کارت موجب شناسایی اعضاء در هنگام مراجعه بعدی به فروشگاه می گردند.  شناسایی با خواندن نوار مغناطیسی روی کارت صورت می گیرد. همچنین کارت فوق این امکان را فراهم می آورد که برند (نام تجاری) شما در زندگی روزمرۀ مشترکین حضور دائمی داشته باشد.

مراحل پردازش کارت:

کارت های وفادای را می توان با برجسته کاری روی کارت، برای افراد مختلف تهیه و شخصی سازی کرد.  با کدگذاری در نوار مغناطیسی این کار انجام میشود.

 

کارت های دیگر (نقره ای، طلایی، پلاتینی، غیره)را نیز می توان طبق سطح خرید مشتری، همزمان اداره کرد.

در صورتیکه شخصی سازی پس از عضویت اتفاق بیافتد، میتوان موارد دیگری را در برجسته سازی لحاظ نمود.  مانند: زبان، آقا/خانم و ... که پس از آن، کارت ها ارسال خواهند شد.  این مورد معمولاً برای کارت های اشخاص خاص در نظر گرفته میشود.

در اکثر موارد طی مراجعه حضوری مشتری به فروشگاه، بلافاصله کارت در اختیارشان قرار می گیرد. در این موارد، بر روی کارت فقط شماره درج میشود و وقتی فرم های عضویت تکمیل می شوند، اطلاعات شخصی در پایگاه داده ثبت میشود.

امتیازها و پاداش ها

امتیازها با استفاده از اطلاعات جمع آوری شده در مورد سطح و نوع خرید اعضاء، به آنها تعلق می گیرد. تمام این امتیازها می توانند تاریخ انقضاء داشته باشند.  برنامۀ پاداش به مشتری این امکان را نیز می دهد که با استفاده از امتیازات جمع آوری شده، هدیۀ خود را بر اساس انتخاب شما مطالبه کند.

اعتبار امتیازات:

طبق معیارها از پیش تعریف شده (دفعات کاربرد کارت یا میزان برداشت از آن و غیره) اطلاعات خرید به امتیاز تبدیل شده و به حساب مشتری اضافه می شود.

تمام اطلاعات مربوط به مشتری منظم و اصول مند در پایگاه داده ها ذخیره می شود به طوری که در نهایت می توان آن را به خود مشتری برگشت داد.

مزیت پاداش:

پاداش ها عوامل مشوق در برنامۀ وفاداری هستند.

پاداش ها به مشتری این اجازه را می دهند که هدایای خاصی دریافت کنند، مثلاً وقتی که تا سقف معینی خرید کردند.

برنامه وفاداری ما کارایی مدیریت پرداخت به صورت پاداش را بالا می برد و مستقیماً توسط مدیر برنامۀ وفاداری/ اپراتور تعیین شده مدیریت می شود.

پاداش ها، میتوانند طبق دو معیار پرداخت شوند:

استفاده بیشتر از کارت:  افتتاح فروشگاه جدید، استفاده از کارت در خارج از مواقع مورد انتظار، در ماه تولد/ سالگرد ازدواج و غیره؛

میزان بیشتر استفاده:  سقف معینی خرید با کارت، تعداد دفعات استفاده از کارت و غیره.

تاریخ پایان اعتبار:

تمام امتیازهای کسب شده، تاریخ مصرف انقضاء دارند که طبق معیارهای وضع شده در مرحلۀ پیاده سازی برنامۀ وفاداری تعیین می شود.

این امر باعث تسریع در خرید مشتری می شود و از خطر انباشتگی امتیازها جلوگیری می کند

تقاضاي پاداش:

تقاضای پاداش با برنامه وفاداری فوق برای رفع نیازهای هر نوع برنامه ای تطبیق دارد:

دسترسی به کاتالوگ هدایا، قبض(وچر)یا هدیه،

امتیازها می توانند به سایر اعتبارات تبدیل شوند، مثلاً اعتبار یک شرکت هواپیمایی و ....

به محض پرداخت پاداش، امتیاز مربوطه از حساب کسر می شود و جزئیات آن ثبت می گردد.

 

ارتباط با مشترکین

کیفیت ارتباط با مشترکین عامل بسیار مهم در پیشبرد برنامۀ وفاداری است. با استفاده از اطلاعات مندرج در بانک اطلاعات مشتریان می توان شیوه های متنوعی را برای برقراری ارتباط با مشتریان به کار برد ، مانند   SMSتبلیغاتی / موردی و یا

 مناسبتی  برای مشترکین.  تشکر از خرید مجدد مشتریان و .... این کار با استفاده از بانک اطلاعاتی ایجاد شده در بستر برنامه و گزارش های موجود به راحتی میسر خواهد بود. این برنامه یکی از اجزای تفکیک ناپذیر مدیریت ارتباط با مشتری   CRM است که تکمیل کننده فرایندهای تشویقی برای افزایش درآمد مجموعه هاست.

صورت وضعیت امتیازات:

این معمول ترین شیوۀ ارتباط برقرارکردن در تمام برنامه های وفاداری است.

صورت وضعیت ها را می توان طبق فعالیت مشتریان فعال، در فواصل زمانی مشخص صادر کرد و برایشان ارسال کرد.  در این صورت وضعیت ها اطلاعات مقدماتی و اطلاعات مرتبط با محتوای برنامه درج شده است.

البته این مورد در پنل اختصاصی اینترنتی برای هر کارت به صورت مجزا قابل نمایش است.

ارسال بسته هاي پستی:

این بسته ها معمولاً در مورد رخدادهای خاصی ارسال میشوند:  افتتاح فروشگاه ها، ایام ویژۀ تقویمی، غیره.

این بسته ها را می توان به برخی مشتریان خاص طبق نوع و میزان عملکردشان نیز فرستاد.

ارتباط از طریق اینترنت:

افزایش دائمی آدرس های اینترنتی بدان معنی است که بخش اعظم ارتباط های کاغذی را می توان با ایمیل جایگزین کرد .

گذشته از برتری و جذابیت اینترنت، این مزیت را دارد که کاربرد و کارکرد آن نیز آسانتر است.  شما با استفاده از صفحه مدیریتی خود حتی میتوانید مشاهده کنید که کدام عضو وارد صفحه شخصی خود شده است.

اینترنت به مشتریان امکان می دهد حساب امتیازات خود را بررسی کنند و تا مادامی که آنلاین هستند، پاداش خود را مطالبه نمایند.  توانایی بالقوه انتقال امتیازات به دیگر اعتبارات جانبی به خوبی با این وسیلۀ ارتباطی امکان پذیر است.

تشویق براي توزیع و تبلیغ کارت در میان فروشندگان خودمان

این طرح معمولاً برای تشویق کارکنانی در نظر گرفته می شود که در واقع موفقیت برنامۀ وفاداری را آنها تضمین می کنند. پخش کارت به شدت تحت تأثیر شیوۀ ارائۀ کارت به مشتریان در حین خرید از فروشگاه است. این طرح معمولاً زمانی شامل حال یک کارمند می شود که مشتری تازه ای به شبکۀ خدمت بپیوندد.

ثبت اطلاعات توسط فروشنده:

وقتی تقاضای تازه ای از یک مشتری جدید به شکل فرم کاغذی به دست می رسد، میتواند جزئیات فروشگاه و شخص فروشنده در آن درج شود. این بدان معنی است که جدولی از لیست کارکنان وجود دارد که مرتب به روز می شود و در آن اسامی کارکنانی که می روند و می آیند ثبت می شود و میتوان مشاهده نمود که کدام فروشگاه و یا فروشنده در این زمینه فعال تر بوده است.

آمار صدورکارت هاي امتیازي در فروشگاه ها:

این به شما امکان می دهد تا با استفاده از آن، برای هر فروشگاه، فرآیند پاداش دادن را کنترل و مدیریت کنید. مسلماً هر چه اطلاعات بیشتری از مشتریان جدیدتری برای شما جمع آوری گردد، شما موفقترخواهید بود.

 

تشویق براي فروشگاه ها:

پاداش هایی مثل وچر هدایا.  این رسیدها را می توان به صورت خودکار وقتی که امتیازات ارایه شده به  حدنصاب رسید یا در صورت تقاضای دارندۀ آن، هر طور که مایل باشد، صادر کرد. در مورد دوم، صورت وضعیت امتیازها میتواند به طور دوره ای برای فروشگاه فرستاده شود تا از عملکرد و میزان امتیازات اهدایی خود مطلع باشد.

رقابت در فروش:  رقابت طی یک دورۀ زمانی محدود سازماندهی می شود و از فروشگاه های پاداش گرفته ای تشکیل می گردد که طی زمان مشخص شده به هدف تعیین شده دست پیدا کردند. اطلاعات امتیازات اعطایی روشی برای تخصیص پاداش هاست.

تنظیم برنامه و مدیریت آن

یکی از مزایای برنامۀ وفاداری گروه کارتهای بی پی کارت آن است که مدیر برنامه در زنجیرۀ فروشگاه ها، متصدی امور می شود و آزادی بیشتری برای دخالت در امور و نظارت بر آن دارد. تنظیمات فنی برنامه وفاداری، امکان دسترسی امن به تنظیمات اصلی و فعالیت های برنامه را فراهم می کند و به کمک آن میتوان بر تمامی فروشگاه ها نظارت نمود.

تنظیمات:

فروشگاه ها: جزئیات، دسته بندی، نشانۀ گروه و غیره

تنظیم اولیه: ارزیابی و تعیین امتیازات واگذارشده.

ورود به سیستم: داشتن رمز عبور و دادن حق دسترسی به برنامه برای کاربران مختلف

پاداش ها:

تاریخ پرکردن فرم و فروشگاه مربوطه،

صدور یا عدم صدور مجدد صورتحساب برای فروشگاه،

راه اندازی سیستم:  با خرید، یک رویداد و غیره،

ضریب تکاثر برای عایدی های اصلی، حد نصاب فروش، غیره

مدیریت:

پایگاه داده هاي عضویت: ایجاد یا اصلاح پایگاه داده ها.

خرید: امکان بررسی میزان استفاده از کارت و تغییرات احتمالی.  این گزینه، در سطحی محدود، در اختیار افراد مجاز در بخش خدمات مشتري است.

مدیریت صورت حساب: صورت حساب فروشگاه ها را می توان برای امتیازاتی که به مشتریان تعلق گرفته است (به هنگام استفادۀ آنها از کارت) بررسی کرد.

آمار و ارقام:آمار و ارقام را می توان هر موقع، از طریق رابط مدیر در اینترنت، مشاهده کرد:

تعداد مشتریان فعال،

ارقام کلی و جزیی مربوط به فروش،

جزئیات امتیازات اصلی و پاداش ها تعلق گرفته به ازای هر فروشگاه،

سابقۀ صورت حساب، غیره.

 

گزینه هاي فنی

برای انجام امن و پویای انواع کارکردهای مورد نیاز جهت مدیریت وفاداری فروشگاه های زنجیره ای، برنامه وفاداری گروه ما این امکان را به شما می دهد که گزینه ه ای فنی مناسب و صحیحی را انتخاب نمایید:

این محصول تحت برنامه نویسی سوئچینگ های استاندارد دریافت و پرداخت تهیه شده و بر روی سرورهاي مرکزي اجرا میشود.

برنامه وفاداری به صورت یک بسته آماده در دسترس است و از مراکزی در اینترنت که تحت کنترل مهندسین مجرب است، استفاده می کند.

مرکز سرورها طبق استانداردهای قانون، کاملاً امن (SSL)    است.

مزایاي برنامه وفاداري ما

این برنامه مزایای بی نظیری را برای توسعۀ وفاداری مشتری در عرصۀ فروشگاهی فراهم میآورد:

راه حل امتحان شده

 

گروه ما حداقل به مدت هشت سال است که برنامه های وفاداری مختلفی را مدیریت می کند، بنابراین بسیاری از راه کارهای وفاداری در سطح گسترده ای را برای اجرای برنامۀ وفاداری مورد آزمون قرار داده است، برنامه وفاداری شرگت بارمان پارسه امرتات محصولی است که مزایای این تجربه را به شما نشان می دهد.

بارمان پارسه امرتات

 

راه حل با صرفه اقتصادی

برای استفاده از برنامه وفاداری بانکی شرکت بارمان پارسه امرتات نیازی به خرید سخت افزار یا اصل نرم افزار نیست، پرداخت هزینه اندک تنظیمات اولیه نرم افزاری و پرداخت هزینه های ماهانه بر اثر گردش مالی(کارمزد)، باعث پرداخت هزینه در اثر رشد تعداد مشتریان و میزان خرید آنها در طی ماه می شود.

بنابراین، داشتن پایه ای قوی به همراه فعالیتی نه چندان زیاد، هزینۀ کمی برای شما در بر دارد و وابسته به افزایش درآمد شماست.

در انتها با نگاه اجمالی از گسترگی خدمات گروه پارسه همراه با خدمات بانکی بانک ملی و بر شمردن عناوین مزیت های این سوییچ، شما را به بهره مندی از این خدمات گسترده و پیوستن به شبکه ی عظیم بی پی کارت دعوت مینماییم.

 

 

 

ارسال نظر

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل اگاه بساز
عمومی
خصوصی

0 پیام