پذیرندگان

کارت تخفیف

کارت اعتباری

بارمان پارسه امرتات

مزایای راه اندازی باشگاه مشتریان (Loyalty Program)

بارمان پارسه امرتات

هدف اصلی نرم افزار باشگاه مشتریان بی پی کارت و یا برنامه های وفاداری نظیر آن در صفحه پذیرندگان شبکه بی پی کارت، ایجاد رابطه ای دوطرفه با مشتری است، در تعریف انواع روش بازاریابی، از تبلیغات به عنوان یک مونولوگ یاد می شود، ارتباطی یکطرفه که فقط پیام شما را به گوش مخاطبان احتمالی می رساند، اما در سیستم های مشتری مداری و برنامه های وفاداری مانند باشگاه مشتریان بی پی کارت، این ارتباط به یک دیالوگ تبدیل می شود. به این معنا که مشتری در تعامل با کسب و کار شما قرار می گیرد و احساس می کند نظرات او نیز برای شما دارای اهمیت است، همچنین در یک باشگاه مشتریان حرفه ای مشتری کاملا درک میکند که شما قدردان وفاداری او هستید و برای مشتریان وفادار خود منافع بیشتری را در نظر گرفته اید.

 

از ابن رو شرکت بارمان پارسه امرتات با طراحی نرم افزار باشگاه مشتریان و ایجاد دسترسی آن در صفحه پذیرندگان شبکه ، ارتباط بین دارنده بی پی کارت و پذیرنده بی پی کارت را به نهوی سهل نموده تا خارج از مزایای شبکه بی پی کارت ، مزایایی برای افرادی که در باشگاه مشتریان هر مرکز عضو می شوند توسط مرکز ایجاد گردد .

 

هفت فایده مهم راه اندازی باشگاه مشتریان برای پذیرندگان شبکه بی پی کارت (برنامه وفادارسازی مشتریان) 

راه اندازی باشگاه مشتریان و افزایش فروش

بارمان پارسه امرتات

این افزایش فروش نه به دلیل افزایش مشتری بلکه به دلیل خرید بیشتر مشتریان وفادار و یک اصل مهم و ثابت شده در بازاریابی است :

 

" مشتریان ثابت (قدیمی) شما بطور میانگین 67 درصد بیشتر از مشتریان جدید در کسب و کار شما پول خرج می کنند "

 

بنابراین اگر بتوانید 100 مشتری قدیمی خود را تشویق به مراجعه مجدد نمائید دقیقا مانند این است که به حدود 167 مشتری جدید محصول یا خدمت خود را فروخته اید، هرچه درصد وفاداری مشتری افزایش یابد میزان فروش شما نیز بیشتر خواهد شد. این خود بهترین دلیل برای تلاش درجهت وفادار سازی مشتریان است

 

پس همین الان شرایط و مزایای عضویت در باشگاه مشتریان خود را برنامه ریزی کنید و در صفحه اختصاصی خود در سایت بی پی کارت وارد نمایید ، تا مشتریان وفادار شبکه بی پی کارت ، مشتریان وفادار و ثابت شما نیز شوند .

باشگاه مشتریان باید باعث کاهش هزینه تبلیغات شود

بارمان پارسه امرتات

حتما می دانید که هزینه جذب یک مشتری جدید 5 تا 11 برابر نگهداری یک مشتری قدیمی است، پس اگر فرض کنید که برای جذب 10 مشتری جدید نیاز به یک میلیون تومان پول دارید، دقیقا با همین میزان پول می توانید حداقل 50 مشتری قدیمی را تشویق به مراجعه و خرید مجدد نمائید، با وفاداری مشتری و خرید دوباره او می توانید امیدوار باشید که این مشتری بارها و بارها از شما خرید خواهد کرد درحالیکه تضمینی برای مراجعه مجدد مشتری جدید، "که برای اولین بار از شما خرید می کند" وجود ندارد (مگر اینکه سیاستی برای وفادار کردن مشتریان جدید داشته باشید !!!)

 

از این حیث شرکت بارمان پارسه امرتات با ایجاد شبکه بی پی کارت مشتریان جدید را شناسایی و نسبت به فعالیت هر مرکز به سمت مرکز هدایت می نماید و مراکز ا ایجاد باشگاه مشتریان ، مشتریان شبکه بی پی کارت را تبدیل به مشتری ثابت و وفادار می نمایند .

کاهش هزینه های نیروی انسانی و صرفه جویی در زمان

بارمان پارسه امرتات

فرض کنید که می خواهید خودتان فقط 3 مورد زیر را در جهت وفادار سازی مشتری انجام دهید:

 

ثبت مشخصات و اطلاعات تماس مشتریان در زمان مراجعه

ارسال پیامک در سالروز تولد مشتری و مناسبت های مختلف

تماس با مشتریان و انجام نظر سنجی

این شاید فقط 10 درصد از خدماتی است که یک نرم افزار باشگاه مشتریان در اختیار شما قرار می دهد اما باید بپذیرید که همین موارد ساده (اگر قرار باشد بصورت دقیق و منظم انجام شود) نیاز صرف وقت و نیروی انسانی متخصص دارد.

 

یک سیستم باشگاه مشتریان هوشمند به راحتی و بصورت اتوماتیک این امکانات را در اختیار شما قرار می دهد و این نرم افزار در صفحه پذیرندگان شبکه بی پی کارت به صورتی تنظیم گردیده که پذیرنده فقط با اعلام مزایای عضویت مشتریان را ترغیب به ثبت نام می نمایید و با ثبت نام هر شخص کلیه اطلاعات در پنل خصوصی پذیرندگان قابل نمایش می باشند .

باشگاه مشتریان، مشتری شما را سورپرایز میکند.

بارمان پارسه امرتات

با استفاده از Gamification (بازیکاری) در طراحی و راه اندازی باشگاه مشتریان، می توانید با ایجاد و ارسال اتوماتیک پیشنهادات جذاب به راحتی مشتریان خود را شگفت زده کنید، با استفاده از سیستم های امتیاز دهی و دادن امتیاز و اعتبار بیشتر در ازای مراجعه زودتر، مراجعه بیشتر و خرید بیشتر، مشتری به مرور به سیستم شما وفادار خواهد شد، با استفاده از کارت های هدیه و سیاست های جایزه ای (Rewards) و اطلاع رسانی به مشتری، شما بار ها و بار ها در ذهن مشتریتان یاداوری خواهید شد.

سعی کنید مزایای عضویت در باشگاه مشتریان خود را به نوعی طراحی کنید که نمونه مشابهی نداشته باشد و یا از نمونه های مشابه ویژه گی های برتری داشته باشد تا جذابیت آن افزایش یابد .

 

در صورت نیاز به مشاوره با تیم مشاوره بارمان پارسه امرتات تماس بگیرید .

 

ایجاد سیاست های فروش متنوع

بارمان پارسه امرتات

طراحی سیاست های فروش یکی از کارآمد ترین ابزار های یک باشگاه مشتریان حرفه ای است، فرض کنید شما محصولی را به قیمت 300 هزار تومان می فروشید و فروش این محصول برای شما 100 هزار تومان سود به همراه دارد و می توانید 10% قیمت کالا را به عنوان تخفیف به مشتری اعتبار دهید، در این حالت مشتری 30 هزار تومان اعتبار میگیرد و شما 70 هزار تومان سود می کنید.

حالا اگر به ازای خرید دو عدد از این محصول مشتری بتواند 17% تخفیف بگیرد هم شما راضی تر هستید و هم مشتری. در حالت دوم مشتری 102 هزار تومان اعتبار گرفته و شما 98 هزار تومان سود کرده اید.

 

توجه داشته باشید که با اعتبار 102 هزار تومانی انگیزه مشتری برای مراجعه مجدد نیز به مراتب بیشتر خواهد شد.

بازاریابی مستقیم و غیر مستقیم مشتری برای کسب و کار شما

بارمان پارسه امرتات

طراحی و راه اندازی باشگاه مشتریان و دادن کارت وفاداری (Loyalty Card) به مشتری، به نوبه خود، یک مزیت رقابتی برای شما نسبت به رقبایتان محسوب می شود، ایجاد تعاملی برد-برد برای شما و مشتری که باعث می شود مشتری به نیکی از شما نزد دیگران یاد کند. علاوه براین بسیاری از مشتریان حاضرند برای استفاده از منافع بیشتر نزد شما، بصورت آگاهانه اقدام به بازاریابی و معرفی مشتری جدید به کسب و کار شما کنند، ارائه یک برنامه کاربردی در بازاریابی آگاهانه و ارائه پاداش های خوب در ازای معرفی مشتری جدید علاوه بر افزایش مشتریان شما، به وفاداری بیشتر مشتریان قدیمی نیز منجر خواهد شد.

می توانید شرایطی را فراهم کنید که مشتری بتواند با پورسانت هیجان انگیز شما از خدمات خودتان استفاده کند !!!

 

در صورت نیاز به کارت وفاداری با تیم صدور کارت شرکت بارمان پارسه امرتات تماس بگیرید تا محصول ویژه خودتان را برای مشتریان خودتان در اختیارتان قرار دهند .

 

ایجاد تفاوت بین مشتریان بر اساس وفاداری و سوددهی آنها

بارمان پارسه امرتات

در اصول مشتری مداری آمده است که نباید در مواردی مانند : نوع استقبال از مشتریان، نوع برخورد با مشتریان، مدل پیگیری مشکل مشتری و مواردی از این دست بین مشتریان مختلف چه از نظر مالی (پولدار-کم پول) و چه از نظر فرهنگی (مشتریان با نژاد، فرهنگ، آداب و سنین مختلف) تفاوتی قائل شد، اما باشگاه مشتریان جایی است که ضمن رعایت کامل موارد ذکر شده، باید بین مشتریان مختلف بر اساس میزان وفاداری تفاوت قائل شد، اتفاقا این تفاوت باید به گونه ای باشد که مشتری کاملا آنرا احساس کند، اینکه هر قدر به کسب و کار شما وفادار تر باشد از منافع و مزایای بیشتری برخوردار خواهد شد. توجه داشته باشید که این وفاداری تنها در مبلغ پرداختی توسط مشتری خلاصه نمی شود، تعداد دفعات مراجعه مشتری، فاصبه بین مراجعات او و مدت زمانی که او مشتری شماست همه از جمله ملاک های دسته بندی مشتریان و میزان وفاداری آنها محسوب می شود.

بارمان پارسه امرتات

 

و این مزایا و منافع نه تنها بصورت مالی بلکه در نوع و کیفیت ارائه خدمات شما به مشتری نیز باید نمود داشته باشد.

ارسال نظر

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل اگاه بساز
عمومی
خصوصی

0 پیام